Alandala

  1. A venit vacanta pentru studentii de anul 4. Cum mi-am dat seama? Minim 7 statusuri cu „vacantaaaaa!/ VACANTA/ Freeee/ Finally”  si poze de avatar cu minunatul cuvant „VACANTA”.  Da…. plus ca brusc am foarte mult timp liber. Atat de mult timp liber incat scriu pe blog. Si sunt foarte activa pe facebook. Daca ma incordez un pic ma apuc sa-mi povestesc viata si pe twitter. Deci da, e vacanta.
  2. Am descoperit rolul cantecelor. Nu vorbesc de melodii, ci de cantece.  Ele sunt acolo ca sa rezoneze cu tine. Esti trist ca a pierdut Uruguay? Baga niste Andre. Esti bucuros ca n-ai datorii? Pune niste N&D. Daca esti pretentios si te zgarie la urechi banalitatile, inseamna ca nu esti suficient de suparat/fericit.  Si asa faci terapie prin cantece. Simplu.
  3. E criza. Chiar e. Ieri, pe autostrada Bucuresti-Pitesti se mergea pe prima banda, in coloana, cu 90 km/ora. Am numarat doar 4 masini care s-au incumetat sa nu mearga „la consum” si sa ne intreaca cu 120km/ora. Criza, I tell you.
  4. Exemplu pentru punctul 2: 

2 Responses to Alandala

  1. Ana spune:

    Ei na..si manelistii inseamna ca sunt super fericiti sau foarte tristi? De asculta asemenea muzica?

  2. Clopotzel spune:

    Desigur. Nu cred ca stiu ei ce-i ala echilibru.

Lasă un comentariu